Elektroniczny amortyzator skrętu zapobiegający nagłym i niekontrolowanym ruchom kierownicy przy dużych prędkościach poprawia kontrolę i ułatwia prowadzenie motocykla.
Zaawansowany układ przedniego widelca typu cartrigde oraz tylnego amortyzatora zapewnia doskonałą równowagę pomiędzy komfortem oraz precyzyjnym i stabilnym prowadzeniem motocykla.
Hydrauliczny, progresywny amortyzator skrętu KYB zapobiegający nagłym i niekontrolowanym ruchom kierownicy przy dużych prędkościach poprawia kontrolę i ułatwia prowadzenie motocykla.
Niezależne zawieszenie oparte na technologii wielowahaczowej. Zapewnia optymalne ustawienie koła względem nawierzchni.
Pojedynczy amortyzator tylnego zawieszenia połączony z wahaczem za pośrednictwem trójkątnie ułożonego układu dźwigni progresywnie tłumi siły działające na koło w całym zakresie jego skoku.
Czuły na obciążenie przedni dyferencjał (mechanizm różnicowy przedniej osi), gwarantuje doskonałą trakcję w trudnym terenie poprzez przekazywanie napędu na koło o lepszej przyczepności. W trybie 4WD nie wymaga dużej siły do skręcenia kół oraz nie powoduje wzrostu średnicy zawracania.
Układ elektromagnetycznego mechanicznego sprzęgła pozwalającego na płynną zmianę przenoszenia napędu z trybu 2WD na 4 WD. Umożliwia zmianę napędu podczas jazdy, jeśli różnica prędkości między osią przednią j i tylną nie jest większa niż 10km/h.
Progresywnie tłumiący pojedynczy amortyzator tylnego zawieszenia wbudowany w wahacz i współpracujący z systemem dźwigni, aby efektywnie oddzielić ramę motocykla od sił działających na tylne koło.